Click here for Myspace Layouts

Tik Tok Tik Tok


Get your own Digital Clock

Wednesday 11 January 2012

Kerja , kerja ! Sampai sekarang tak dapat kerja !

Hello , alex here . oukee ,KERJA ? OHH shitt ! entah sampai bila aku dok tanam anggur ? Aku dah bosan gila vavi dok rumah , mak aku pun dah bosan tengok muka aku kat rumah . HAHA . jahat kan mak aku , sampai hati :( HAHA !OHH GOD ! beri lah anak mu ini pekerjaan . Aku dah bosan dok tanam anggur belakang rumah . HAHA . kawan-kawan aku ramai dah bekerja , bila pulak aku nak kerja ? Nak DUIT ! Angan-angan bukan main lagi , nak beli ni , beli tuh . tapi duit tadakk ! haiyaa ! apa mau jadi . dah lah kerja hari tu dengan si BOSS bernama KUNASEKARAN pundekk punya boss , ada ke patut time aku kerja seminggu dengan dia kita orang tak dapat GAJI ? Bodoh ! makan lah itu duit , tak hairan lah . and please laa KUNA , dont be angkuh dengan kekayaan kau tuh , tak kemana lahh weiii ! F**k ! Byeebyee :) HAHAHA 
**Sorry , ada perkataan menyakitkan hati . PEACE NO WAR :DD

No comments:

Post a Comment