Click here for Myspace Layouts

Tik Tok Tik Tok


Get your own Digital Clock

Friday, 13 January 2012

RINDU KORANG ! :(

Heyy semuaaa ! Alex kembali . HAHA . korang sihat ? alex sihat jak , oukee-2 , petang nih alex nak cerita-cerita sikit kenangan alex kat sekolah dulu . cehhh ! baru berapa bulan tinggal kan sekolah . hurmm , oukeeyy . actually , alex RINDU dengan classmate-classmate alex . :( agak-agak nya korang buat apa erk sekarang ? kerja ? or tanam anggur macam pekerjaan aku sekarang ? HAHA . :D mesti korang dah lupa aku kan ? hurmmm :( seriously , aku rindu korang . mesti korang dah kerja kan ? muka-muka korang pon jarang kt FB . bukan korang jee aku rindu , HAHA . cikgu-2 kat Sekolah Menengah Kebangsaan Pasir Putih Pasir Gudang , JB . Puan Noraini Othman , cikgu apa khabar ? hehe . :) oukee , malas nak menaip bebanyak , bukan ade orang nak baca . kan ? HAHA :( jumpa korang kat post selanjutnya . BYEEE . ***oukee , nih ade beberapa gambar time aku sekolah tingkatan 5 , jom tengok . :)

cerrr , cari aku yang mana ? HEHE . yang cute-2 tuh lerr . :DD
POSE TIME :D ( PART 1 )
POSE AGAIN :D ( PART 2 )

No comments:

Post a Comment