Click here for Myspace Layouts

Tik Tok Tik Tok


Get your own Digital Clock

Monday 16 January 2012

Antara AKU dan KAU !

hyee , hello . good evening ! i'm back . :) oukey , petang nih alex nak story sikit tentang aku dan DIRINYA . hubungan aku dengan dia TERGANTUNG . entah mengapa , aku pun tak tahu . masing-2 macam orang bodoh . bila aku tak text dia , dia pulak tak text aku . bila dia tak call , aku pulak tak call dia . aku tengok macam sama-2 mengharap buat nih buat tuh , FIOREN , just say kalau kau memang dah tak suka kat aku , just say kalau kau dah takde feeling dengan aku , kan senang . nih tak , aku pun sorang bodoh ! aku sepatut nya lelaki yang harus menegur , text or call dia dulu . tapi aku sebaliknya . entah lah , tak tahu nak cakap . until now , hubungan aku dengan kau masih lagi tergantung . tak tahu lagi bila nak berterus terang dengan kau , aku takut kau kecewa , sedih . tahu sangat perempuan bila dorang putus cinta , wajib menangis kan ? mesti , harus ! buat masa nih belum saat nya , aku ungkapan perkataan tuh . soo , sekarang hanya tunggu dan lihat . bila difikir-2 couple itu ada best nya ada tak , bila single pulak hidup kesunyian . tapi aku lebih memilih single daripada couple , couple tuh just membeban kan . sorry to say , byee . :') MULUT KETAWA , HATI KECEWA . 



No comments:

Post a Comment